Heart Chat Bubble

måndagspepp

hej alla läsare! tänkte att vi tillsammans ska lista 5 saker som gör denna dagen värd, för att starta veckan positivit. jag somnade föressten halv nio igår och sov till sju, då min väckarklocka ringde. 10 och en halv timmes sömn. det är jävligt najs. i alla fall, 5 saker:
 
1. det är strålande sol idag, sooooool!
 
2. jag åt DEN BÄSTA FRUKOSTEN EVER: rostat bröd med smör, salt, mosad avocado och kallrökt lax. det var så himla gott att smaklökarna typ dansade mambo på tungan.
 
3. vi får träffa alla kompisar i skolan igen!
 
4. det är fyra dagar kvar till påsklov! FYRA DAGAR TILL PÅSKLOV. 
 
5. jag tvättade min lugg igårkväll så den är fetasnygg idag. värd.
 
hoppas ni njuter av dagen dudes. berätta gärna i en kommentar vad som gör just eran måndag så grym!

Kommentarer
Postat av: snablar va nice!

LEEEEEEEDIG! måndagen kan inte bli bättre!

Svar: JAG ÄR AVIS PÅ DIG ADDE!!!
None None

2013-03-25 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0