Heart Chat Bubble

jag vill att vi ska vara ihop på riktigt

 
jag har fått två frågor om vilken bok denna underbara sida kommer ifrån! självklart ska ni få veta det. först måste jag bara säga: jag blir så varm i magen när jag ser att någon har klickat iväg en liten kommentar. att tänka att folk faktiskt läser min blogg. det är verkligen vardagsglittrigt.
 
boken heter simon & sophie och den är skriven av emma granholm. läs den! min fina vän ullis tipsade mig om den, och först tyckte jag inte alls att den var så bra, utan att den spelade FÖR mycket på stereotyper. men sedan gick det knappt att lägga ifrån sig den. en vacker kärlekshistoria helt enkelt. så ärlig och kaosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0