Heart Chat Bubble

I should say no, but That's kind of hard when she's ready to go

idag gick jag hem från skolan och fick sällskap av wille och det är så jävla skönt att slippa gå själv, speciellt när det är snöstorm ute och man har tagit sin vårjacka eftersom man är så taggad på sommarn. hemma kom erik hem till mig och vi gjorde nolabbar för att öva inför provet imorgon. testade phvärden och sånt där! det var sjukt kul (hejhej nörd!).
sedan har jag tillbringat muchos bienos tid med min bästa vän adde. vi drack chailatte och tittade på bilder från i sommras och galna filmer. 
 
dagens visa är typ the story of me just nu. plus att den är så sjukt bra såklart. men texten, hörrni vänner! jag har nästan inte hört något bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0