Heart Chat Bubble

fridis helg part two

emelie sov alltså hos mig! vi vaknade på lördagmorgon, käkade frukost tillsammans och sedan kombinerade jag att springa en runda och följa henne till tunnelbanan. 
sedan tillbringade jag resten av dagen på scoutkansliet med mina kära au-medlemmar. vi planerade inför ett kommande arr som alla är jättetaggade på och vi hade kul. gjorde lite saker med tapetklister, skrev olika dokument och lyssnade på hög musik medans vi åt chokladtryffel. värd dag helt enkelt.
 
nästan alla i au:t skulle på filmhajken samma kväll, så vi åkte helt enkelt tillsammans dit! fixade pizzor och annan middag påvägen dit och sedan åkte vi till älvsjös scoutlokal och ... bambambam... lät filmhajken börja!
 
jag vet inte hur jag ska beskriva det men det var helt klart underbart. en varm och fluffig mix av kramar, nya människor, bra och dåliga filmer, skratt, kortspel, panpizza mitt i natten, maffia och kärlek. åh, jag älskar scouterna. vi var uppe till klockan 6 på morgonen som jag nämnde tidigare och sedan däckade jag och izze på någons liggunderlag för att senare bli väckta av den stackars ägaren hahaha. nåja, allt var en bra, värd röra! jag fick knyta band med många roliga nya männiksor och stärka de gamla banden. 
 
men nu är jag ganska utmattad. dudes, jag tänkte powernapa förut. dålig ide. jag somnade, och hade ställt väckarklockan till att ringa 40 minuter senare. 50 min efter att jag har somnat väcker min mamma mig och säger:" din väckarklocka har ringt jättelänge, hörde du den inte...?"
 
jag suger hehe. första gången jag sov över väckarklockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0