Heart Chat Bubble

fridis helg part one

i fredags var jag vardagstrött. kände bara blä på att det kommer mer och mer snö hela tiden och blä på att människor är så kaos, inklusive jag själv liksom. emelie kom hem till mig och hon gjorde något väldigt vackert.
 
jag låg i min säng och instagrammade eller liknande och plötsligt smattrar det till på rutan. ganska högt liksom. jag blev så rädd att jag tappade mobilen i ansiktet. sedan vågade jag kika upp från sängen och tassa fram till rutan och där står emelie. hon har kastat grus på mitt fönster istället för att ringa på. det är så vackert, så vackert. det är det kärleksfullaste jag vet. 
 
sedan drack vi te och det slutade med att hon sov över för att vi hade det så mysigt. vi gjorde en burk som vi döpte till "fridis och emelies kärleksburk". där ska vi lägga ned en lapp varje gång något fint händer. sedan ska vi öppna burken om ett år och mysa igenom alla händelser igen. vi turas om att ha burken och byter varje gång vi träffas.
 
sen sade jag "jag saknar min lugg"". så emelie klippte mig. det var så sjukt spontant och cray. men det blir bra! ska fixa en bild till er snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0