Heart Chat Bubble

du är bäst nu men du var bättre förr

trumvirvel tack! dags för dagens visa. jag väljer denna låt av dessa tre anledningar:
 
1. meningen "du är bäst nu, men du var bättre förr, våra brister gör oss till människor" är så jävla bra. den peppar mig liksom när jag känner att jag suger (som efter ett helt misslyckat prov). alltid. för man kan ju inte vara bäst på allt, eller hur? och OM man var det, skulle man hinna vara en bra kompis eller ens kunna vara någon som var skön att umgås med? nja, tvek på det. folk skulle ju bli avis om man var sjukt bra på allt.
 
2. albumframsidan är nog den snyggaste jag har sett. alltså mina estetgener bara hoppar av upphetsning, så glada blir dom. den. är. så. otroligt. bra. 
 
3. JAG HAR NATIONELLA I FRANSKA IMORGON OCH SÄGER BARA EN SAK: excusez moi, ursäkta min franska. fan, jag får ta och plugga lite på det med. 
 
nån som kan gissa vilken låt det är? om ni kan det är ni grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0