Heart Chat Bubble

dagens woho

idag var det min tur att hålla i en idrottslektion tillsammans med edward och det gick så jävla bra måste jag säga! vi båda två tyckte att det var askul och alla klasskompisar var så himla tillmötesgående och pressade verkligen. uppvärmingen var det roligaste eftersom folk verkligen blev helt svettiga och ännu mer taggade och verkligen presterade grymt genom hela lektionen. ibland måste jag erkänna att jag känner ren och skär kärlek till min knäppa klass. 

" uppvärmningen börjar med att alla joggar runt salen i 1 minut. sedan övergår man till hopprep i 50 sekunder. efter hopprepet börjar man jogga runt salen igen och tar med hopprepet för att mjuka upp kroppen med hjälp av olika stretchrörelser, och detta gör man under 1 minut. efter detta gör man övningen 90 grader och håller positionen i 50 sekunder.

det avslutande momentet är sidohopp i salen i 1 minut. på kortsidorna ska man göra en kullerbytta eller hjula en gång. hela övningen görs självklart till musik! "

detta körde vi till musik som klassikerna ymca och freestyler. shit, vad kul vi hade. sedan gjorde vi cirkelträning med 1 minutsintervaller. jag kan lova att alla som var med på den här lektionen - inklusive jag själv - kommer ha ordentlig träningverk imorgon. det bästa är att jag fortfarande har jättemycket energi och jag tänker använda den till något vettigt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du skriver jättebra, du har talang för det här med bloggning! Du gör det komiskt och väldigt orginellt till skillnad från många andra :)

2013-03-22 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0