Heart Chat Bubble

andas

idag, söndag, kör jag en recovery dag. jag är så sjukt skabbig efter hela veckan och speciellt helgen att jag bara vill gosa in mig i mitt rum och mysa och vila och framförallt ta en lång varm dusch.
 
det får bli så att idag blir bara min egen dag då jag kan fixa naglarna, läsa in läxorna till nästa vecka, dricka te, duscha länge och kanskekanskekanske om jag har tid spela lite sims. åh. DET vore faktiskt så sjukt skönt att bara köra lite laid back. jag kommer i alla fall inte orka umgås med någon idag (förutom min familj som liksom måste stå ut med mig. de har inget val. hehe) pga att jag har sovit ingenting den här helgen. runt en timme i natt OCH DET VAR INTE ENS I NATT!?
 
jag sov liksom klockan sex till klockan sju, på morgonen. klockan sju kom den tjej som ägde liggunderlaget jag sov på och ville ha det. jag förstod henne, hahaha. så vad har jag egentligen gjort den här helgen? jag fattar att ni undrar, för det låter ju lite diffust. jag ska berätta babes. men först ska ni få en liten kärleksfull hälsning från världen! hittad och fotad av mig på globala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0